Regulamin
SZANOWNI
KLIENCI!
REGULAMIN
SKLEPU INTERNETOWEGO
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE:
Sklep internetowy działa pod
adresami internetowymi www. MebleOgrodoweTeak.pl oraz Meble-teak.pl.
Sklep internetowy stanowi
przedsiębiorstwo prowadzone przez firmę PHU Sikora z siedzibą w Dzierżoniowie
(kod pocztowy 58-200) osiedle Tęczowe 20/6 Pawilon. wpisaną do ewidencji działalności
gospodarczej pod nr:
NIP :882-100-26-71
Sklep internetowy prowadzi sprzedaż
wysyłkową mebli ogrodowych oraz akcesoriów do mebli ogrodowych.
Nabycie przez Klienta wybranych
produktów następuje w wyniku zawarcia umowy sprzedaży.
Do zawarcia niezbędne są następujące
czynności:
- złożenie przez Klienta prawidłowego zamówienia w sposób określony w
regulaminie;
- potwierdzenie przez Właściciela przyjęcia zamówienia w całości do
realizacji;
Oprócz ceny za nabycie wybranego
produktu Klient jest zobowiązany do pokrycia kosztów wysyłki produktów.
Wysokość kosztu przesyłki kurierskiej
podana jest Klientowi zgodnie z postanowieniami Działu V niniejszego
Regulaminu.
Uwaga! W przypadku dopełnienia
wszelkich formalności, o których mowa w niniejszym regulaminie i zaakceptowaniu
zamówienia, Klient zostanie poinformowany przez Właściciela o przyjęciu
zamówienia do realizacji. Dopiero w chwili otrzymania przez Klienta
potwierdzenia o przyjęciu zamówienia w całości do realizacji zawarta zostaje
umowa sprzedaży pomiędzy Właścicielem a Klientem.
Dział I. Postanowienia ogólne
- Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
Właściciel – Marek Sikora prowadzący działalność gospodarczą pod
firmą „ PHU Sikora z siedzibą w Dzierżoniowie (kod pocztowy 58-200) osiedle
Tęczowe 20/6 Pawilon. wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej pod nr:
NIP :882-100-26-71
- Sklep – sklep internetowy działający pod adresem internetowym MebleOgrodoweTeak.pl oraz Meble-teak.pl sprzedający produkty znajdujące się w
jego ofercie za pośrednictwem Internetu.
- Czas realizacji zamówienia – czas,
w jakim Właściciel skompletuje zamówienie i przekaże je do wysłania przy
użyciu własnych środków transportu lub za pośrednictwem firmy
kurierskiej, na adres wskazany przez Klienta.
- Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do
piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Regulamin – niniejszy dokument, określający warunki korzystania ze Sklepu oraz
prawa i obowiązki Klientów oraz Właściciela.
- Klient – osoba fizyczna lub prawna dokonująca zakupów w Sklepie zgodnie z
niniejszym Regulaminem.
- Koszyk – element Sklepu przy pomocy, którego Klient ustala szczegóły
swojego zamówienia, w tym w szczególności: ilość zamawianych produktów,
adres dostawy, dane do faktury, sposób dostawy i płatności.
- Produkt – prawo własności rzeczy ruchomej wybranej przez Klienta i oferowane
przez Sklep;
- Wymagania techniczne dotyczące korzystania ze
Sklepu są następujące:
- połączenie z siecią Internet,
- przeglądarka internetowa
- konto poczty e-mail.
Dział II. Warunki realizacji zamówienia
- Sklep działa przez 24 godziny na dobę, co
oznacza, że Klient może złożyć zamówienia w dowolnym momencie poprzez
wejście na stronę internetową Sklepu i dokonaniu czynności wskazanych w
dalszej części niniejszego Działu.
- Prawidłowo złożone zamówienie zawiera:
- wypełnienie formularza kontaktowego wraz z
koszykiem zakupów.
- określenie sposobu dostawy
- określenie sposobu płatności (zgodnie z działem
VI regulaminu)
- łączną wartość produktu/produktów wraz z
kosztami ich wysyłki (nie dotyczy odbioru osobistego).
- Zamówienia są realizowane zgodnie z oznaczeniami
dotyczącymi dostępności produktu zamieszczonymi w opisie produktu. Klient
jest natychmiast informowany o stanie zamówienia oraz możliwości podjęcia
decyzji o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu
oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
- Chwilą zawarcia umowy sprzedaży jest chwila, w
której Klient otrzyma potwierdzenie przyjęcia zamówienia w całości do
realizacji przez Sklep. Potwierdzenie następuje za pomocą e-maila lub
telefonicznie w terminie do 2 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia
od Klienta.
- Sklep prowadzi działalność tylko na terenie
Rzeczpospolitej Polski, produkty nie są wysyłane poza terytorium
Rzeczpospolitej Polski.
Dział III. Czas realizacji zamówienia
- Wysyłka (dostawa) zakupionego produktu/produktów
realizowana jest w terminie do 14 dni roboczych, przy czym bieg tego
terminu rozpoczyna się od momentu potwierdzenie przez Sklep potwierdzenia
przyjęcia zamówienia do realizacji w całości.
- W przypadku zamówienia większej ilości produktów,
których termin realizacji jest różny, Klient ma możliwość, po uprzednim
kontakcie telefonicznym lub mailowym ze Sklepem, realizacji niepełnego
zamówienia tzn. z pominięciem produktu (produktów), który nie został
jeszcze przygotowany do realizacji zamówienia.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za
niedostarczenie produktu lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego
produktu, wynikających z błędnie lub niedokładnie podanego przez Klienta
adresu dostawy.
Dział IV. Zmiany w zamówieniach
- Wprowadzanie zmian do zamówienia, zgodnie z
zasadą wskazaną w pkt. 1, możliwe jest poprzez kontakt telefoniczny
Klienta ze Sklepem pod +48 509 228 785, +48 510 208 550
Dział V. Ceny produktów, promocje i koszty przesyłki
- Ceny zamieszczane przy oferowanym przez Sklep
produkcie zawierają podatek VAT i podawane są w złotych
- Koszty przesyłki doliczane są do sumy zamawianych
produktów i ponosi je Klient.
- Ceną wiążącą dla Właściciela i Klienta jest cena
produktu podana na stronie Sklepu w chwili składania zamówienia przez
Klienta.
- Przed zatwierdzeniem zamówienia Klient ma wgląd
do informacji na temat całkowitej wartości zamówienia (wraz z kosztami
przesyłki).
- Właściciel zastrzega sobie prawo do dokonywania
na bieżąco zmian w cenach produktów znajdujących się w ofercie oraz
przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz
wyprzedaży. Uprawnienie, o którym tu mowa, nie ma wpływu na zamówienia
złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji
promocyjnych lub wyprzedaży, które będą realizowane na zasadach
obowiązujących w chwili złożenia zamówienia.
Dział VI. Forma płatności za zamówienia
- Zapłata za produkt
a) poprzez przelew na konto (Klient zleca przelew na konto Właściciela).
b) za pobraniem – przy odbiorze od Kuriera lub podczas odbioru towaru w siedzibie Właściciela. - Dane do przelewu zwykłego:
PHU
Sikora
Os. Tęczowe 20/6 Pawilon
58-200 Dzierżoniów
Bank: Bank Zachodni WBK S. A .
Nr konta: 20109028350000000119846086
W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia oraz danych płatnika.
Dział VII. Reklamacje
- W przypadku jeżeli zakupiony towar ma wadę
fizyczną lub prawną, Klient ma prawo skorzystania z uprawnień rękojmi.
- Klient Sklepu może skorzystać także z uprawnień z
tytułu gwarancji.
- Gwarancja obejmuje wszelkie wady fizyczne
produktów w okresie gwarancyjnym. Uprawnienie z tytułu gwarancji obejmuje
nieodpłatne usunięcie usterek w zakresie określonym w niniejszych
warunkach gwarancji. Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty zakupu.
- Gwarancją nie są objęte:
- uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i
wszystkie inne spowodowane działaniem bądź zaniechaniem użytkownika lub
działaniem siły zewnętrznej (np. wichury, używanie niezgodnych z
instrukcją środków czyszczących itp.),
- uszkodzenia powstałe na skutek przeróbek, napraw
i zmian dokonanych przez użytkownika lub osoby trzecie,
- uszkodzenia powstałe w okolicznościach za które
nie odpowiada wytwórca i sprzedający, a w szczególności powstałe na
skutek niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją obsługi i eksploatacji,
- uszkodzenia powstałe w wyniku eksploatacji
niezgodnej z warunkami użytkowania,
- zmiany koloru drewna wynikające z naturalnego
procesu starzenia się materiału.
- naturalne spękania drewna powstające wskutek
jego starzenia się oraz zmiany warunków pogodowych.
- W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej
prosimy w treści reklamacji podać następujące dane:
- dokładny opis problemu będącego podstawą
reklamacji,
- oznaczenie Klienta (imię, nazwisko, adres
e-mail, nr telefonu w przypadku osób fizycznych lub nazwę firmy, adres
jej siedziby oraz nr NIP w przypadku przedsiębiorców),
- numer zamówienia.
- wskazanie czy Klient zgłasza roszczenie z
gwarancji, niezgodności towaru z umową czy rękojmią;
- reklamowany produkt, który jest wysyłany do
naszego serwisu powinien zostać zapakowany w sposób gwarantujący
odpowiednią ochronę podczas transportu.
- Wszelkie reklamacje powinny być składane na adres
Właściciela podany w Dziale I niniejszego Regulaminu.
Dział VIII. Prawo odstąpienia od umowy
- Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o
prawach konsumenta, Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni
bez podania przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie
14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym
osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w
posiadanie rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy,
należy poinformować o tym Właściciela w drodze jednoznacznego oświadczenia
(poprzez np. pismo wysłane pocztą, lub pocztą elektroniczną).
- Klient może skorzystać z wzoru formularza
odstąpienia od umowy (załącznik nr 1) i przesłać
wypełniony formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne
jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną na
adres Sklepu: biuro@mebleogrodoweteak.pl lub pisemnie na adres Właściciela.
- Po przesłaniu oświadczenia o odstąpieniu od
umowy, Właściciel niezwłocznie prześle Klientowi potwierdzenie otrzymania
informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą
elektroniczną).
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy,
wystarczy aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego
mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od
umowy.
Dział IX. Skutki odstąpienia od umowy
- W przypadku odstąpienia od umowy:
- jeżeli ze względu na charakter rzeczy
dostarczono je do miejsca zamieszkania Klienta, a nie można jej odesłać w
zwykły sposób pocztą, koszty odbioru rzeczy ponosi Właściciel;
- jeżeli ze względu na charakter rzeczy można ją
odesłać w zwykły sposób pocztą lub kurierem, Klient otrzymuje zwrot
płatności, za wyjątkiem bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy. Bezpośrednie
koszty zwrotu rzeczy obejmują koszty nadania przesyłki kurierem lub za
pośrednictwem poczty.
- Płatności otrzymane od Klienta, Właściciel zwraca
w terminie do 14 dni od otrzymania Produktu lub otrzymania dowodu jego
odesłania.
- Zwrotu płatności Właściciel dokonuje przy użyciu
takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w
pierwotnej transakcji, chyba że strony zgodnie ustalą inaczej.
Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. - W wypadku gdy Właściciel nie może wykonać
zobowiązania z powodu choćby przejściowej niemożności spełnienia
świadczenia o właściwościach zamówionych przez Klienta, Właściciel może,
jeżeli zawarto takie zastrzeżenie w umowie, zwolnić się z zobowiązania
przez spełnienie świadczenia zastępczego, odpowiadającego tej samej
jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie, informując
zarazem Klienta na piśmie o jego prawie nieprzyjęcia tego świadczenia i
odstąpienia od umowy, ze zwrotem rzeczy na koszt przedsiębiorcy.
W wypadku, o którym mowa w ust. 7, Klient ma prawo odstąpić od umowy. Zwrot rzeczy następuje w takim wypadku na koszt przedsiębiorcy. - Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy
będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do
stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Dział X. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieobjętych Regulaminem mają
zastosowanie przepisy prawa polskiego, w tym zwłaszcza Kodeksu Cywilnego
oraz przepisy Ustawy o z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta
(Dz.U. 2014 poz. 827).
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia
24.12.2014r.
- Do umów zawartych przed dniem 24.12.2014 tj.
dniem wejścia w życie ustawy o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827)
stosuje się przepisy dotychczasowe.
- Właściciel zastrzega sobie prawo do zmian w
niniejszym Regulaminie. Zmiany obowiązują z chwilą ich ogłoszenia na
stronie internetowej: www.mebleogrodoweteak.pl
- Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian,
o których mowa w powyższym punkcie, będą realizowane na zasadach
obowiązujących w momencie ich składania.